6 timmar lång!

Inatt klockan 02:34 ungefär innan jag gick och la mig, fick jag en lysande ide. Jag har gjort en 6 timmar lång film från då jag lägger mig i sängen tills jag stiger upp.

Det är sjukt att man ninte kan ligga stilla då man sover, på nästan var 20e minut skruvade och vred jag mig. Kan ju säga att jag är ingen sleeping beauty direkt xD

Filen är 6:06:54 lång och ligger på 5.17 Gb.

Ganska roligt om man skulle ha lite bättre ljud än vad jag hade, så man kunde höra om man snarkade/pratade i sömnen. :P

En sak för er som vill se er själva sova. Ni lär garanterat skratta åt er själva xD

Kommentarer
Postat av: Ante

Haha så sjukt roligt :P Sov du gott då? :)

2009-07-16 @ 15:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0