The day that eventually came!

Dagen har varit jättebra i förhållande till alla andra dagar! =)

Det startade med att jag gick till körskolan för att fråga om hjälp angående lämpen. Då jag kom hem han jag bara sitta vid datorn en tväris innan farsan kommer framrusande och frågar om jag är klar. Jag, han och Zelda promenerar till Anita och Kjell där vi hjälper till med att stöka ihop för det kommande partyt. Tillslut kom det folk och vi satt oss ner för att äta. Lunchdags!

Det fanns mycket gott på bordet och det mesta innehöll sill. Mumma ^^

Det fanns också öl på fat. Mumma ^^

Det slank ner 2 stora portioner , två stora starka och två snapsar.

Efter lunchen spelade vi kubb och umgicks med alla andra. Jag var allmänt social helt enkelt.

Tillslut kom middagen fram på bordet och snabb som en raket var jag till borden! Ofc, det är Johan vi snackar om, tänker ni då. xD

Middagen bestod av mycket grillat och potatissallader. Det var också... Mumma utbrister ni i kör! ^^

Men där var jag nästan tvungen att trycka ner maten för att få plats, jag var nästan, och bara nästan fortfarande mätt sen lunchen. Men ölen bara gled ner. :) Dock blev det ingen nubbe. Kanske man inte ska ha till grillat iofs.

Kvällen avslutades med lite bus med kusinerna och pratstunder vid bordet.

Sammanfattningsvis:

Mycket mat, mycket dricka, mycket prat

En kväll där jag hade något att göra helt enkelt.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0