Yay

Sängen kallar och imorn lär jag inte ha så mycket tid till att skriva något inlägg så jag gör det nu istället.

Jag vet de var ett tag sen jag la in något.. screw me.. i alla fall!

Imorn blir det att vakna tidigt (om några timmar) och bära spånskivor från byggmax till släpen.. och från släpen till båten.. och från båten till köket.

Ska väl försöka hinna med Systemet innan de stänger och jag åker ut till stugan igen. Det är nämligen öldrickning med Möller på lördag, sen krogen. hör av er om ni vill vara med :) finns säkert plats för er också ^^
Screw me och mina stavfel.. jag vet att jag stavat fel flera gånger och särskrivit.. bryr mig inte så mycket just nu för sängen väntar.

Choking on the bad seed!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Blääblääblubbe

Jäfla latis , halsa lite vin på lörda nu!

2009-07-31 @ 12:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0